Meistä

Joensuun Kirkkotarvike Oy on toiminut vuodesta 2007. Palvelemme seurakuntia, uskonnollisia yhteisöjä, puolustusvoimia, vankiloita sekä järjestöjä tuottamalla heille heidän toiminnassaan tarvitsemia tuotteita.  Pääartikkelimme ovat kaikki kirkollisiin toimituksiin (ehtoollinen, kaste, vihkiminen, suru) liittyvät tuotteet, kynttilät (oma tehdas) sekä asusteet. Lisäksi toimitamme hautuumaatarvikkeita. Olipa kyseessä kymmenien tuhansien vieraiden kesäjuhla tai muutaman hengen kokoontuminen, palvelemme samalla innokkuudella.

Suurin osa tuotteistamme tulee Suomen ulkopuolta. Käytämme kuitenkin esimerkiksi ehtoolliskalustoissa kotimaisia alihankkijoita mm. kaverreuksissa ja kuljetus/säilytyslaatikoissa. Kaikki myymämme kynttilät valmistetaan omassa kynttilätehtaassame ja steariinisekoitus on oma salainen reseptimme. Kynttilämme palavat kauniisti, eivät valu tai savuta.

Joensuun Kirkkotarvike Oy toimii koko Suomen alueella. Palvelemme kaikkia seurakuntia. Tervetuloa asiakkaaksemme. Nettikaupassamme on vain pieni osa tuotteistamme. Kysy aina tarjousta ja tuoteideoita.

Missio

Joensuun Kirkkotarvike on perustettu  2000 luvun alkupuolella. Yhtiömme toiminta on laajentunut vuosien saatossa moneen eri suuntaan. Yksi niistä on kotimaisuuden vaaliminen. Pyrimme aina, siis aina, etsimään kotimaisia tuotteita. Olemme siinä asiassa melko hyvin onnistuneet.

Yksi kotimaisuuden lippulaivamme ovat kirkkokynttilät. Ne kaikki valmistetaan Suomessa. Steariinisekoiotus on kehitetty yhdessä asiakkaidemme  kanssa. Kynttilät ovat valumattomia ja savuttomia. Olemme myös lisänneet valikoimaamme koko ajan uusia kynttilämalleja,

Toinen missiomme on pitää tuotteet edullisina. Vältämme kalliita hintoja ja tyydymme vähään. Tämä on merkittävä etu  seurakunnille. Vaikka edustamamme tuotteet  merkitsevät  seurakuntien taloudenpidossa hyvin hyvin pientä, jopa marginaalista menoerää, haluamme olla sielläkin säästämässä tiukentuvia määrärahoja.

Palveluväitteemme on: ei ole niin pientä tai suurta tapahtumaan, johon ette voisi  pyytää meiltä tarjousta. Tehkää se. Olipa tarpeesi yksi kynttilä tai kesäjuhlat 100.000 kannattaa aina  kysy meiltä tarjousta.

Oma maahantuontia teemme mm. alkoholittomissa ehtoollisviineissä. Niiden kysyntä on kasvanut räjähdysmäisesti. Seurakuntie tilaisuuksissa on enemmän maahanmuuttajataustaisia, lapsia, nuoria, päideriippuvaisia, joille seurakuntien on hyvä tarjota alkoholiton vaihtoehto.

Palvelumme

Haluamme palvella kaikkia seurakuntia ja kaikkia tunnustuskuntia. Asiakkaanamme ovat myös Puolustusvoimat, vankilat, teologiset oppilaitokset, järjestöt ja tietysti yksityiset henkilöt.

Pyrimme palvelemaan kaikkia asiakkaitamme suurella sydämellä ja kädet ristissä. Palvelumme on myös joustavaa. Meille voi soittaa tai ottaa yhteyttä mös ns. virka-ajan ulkopuolella.

Olemme myös esillä maakunnissa. Meillä on omat alue-edustajat Pohjanmaalla, Lapissa sekä Päijät Hämeessä. Heihin voit olla yhteydessä ja heitä voi pyytää käymään esittelemään tuotteitamme.

Pyrimme myös palvelemaan mahdollisissa palautuksissa joustavasti. Mikäli tuote ei ole tilauksen mukainen, neuvottelemme aina korvaavista tuotteista. Palautuskäytäntömme voit tutustua ”sopimusehto-sivuillamme”.

Tervetuloa asiakkaaksemme. PS. Kauttamme saatte myös hautuumaatavaroita, kuljetuskärrejä sekä arkunkantoliinoja.