Muut kaupan ehdot

Palauttaminen

Aiemmin voimassa ollut kuluttajan lakisääteinen palautusoikeus maksutta poistunut. Tilauksen tai tuotteiden palauttaminen tulee tehdä viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen lähettämisestä.

• Palautuksista peritään maksu siinä tapauksessa, kun tuotteessa ei ole vikaa.
  • Palautuksesta on AINA sovittava etukäteen.

Noutamatta jättäminen

Jos asiakas ei ilmoitusta ole tehnyt, Joensuun Kirkkotarvike Oy noudattaa seuraavaa lain mukaista menettelyä.

Kuluista, jotka liittyvät toimituksiin, jotka peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta perimme todelliset rahti ja käsittelymaksut.

On lisäksi huomioitava että:

• Noutamatta jättäminen ei ole enää automaattisesti peruutettu tilaus.

Palautus ja rahojen palautus

Joensuun Kirkkotarvike Oy palauttaa viimeistään 14 päivän kuluttua  koko tilauksen summa, ellei kuluttajan kanssa ole toisin sovittu. Joensuun Kirkkotarvike Oy voi pidättäytyä rahojen palautuksesta, kunnes on saanut tilatut tavarat takaisin tai kun kuluttaja on esittänyt näyttöä toimituksen palautuksesta (esim. kuitti palautuksesta).

Rahat on palautetaan kuluttajalle samalla maksutavalla, jota kuluttaja käytti alkuperäisessä tilauksessaan, ellei toisin kuluttajan kanssa sovita.

HUOMAA. Edellä mainittu koskee vain kuluttaja-asiakkaita.