Kauppa

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Tervetuloa Joensuun kirkkotarvikkeen verkkokauppaan! Verkkokauppamme tarjoaa laajan valikoiman kirkollisia tuotteita ja tarvikkeita. Kehitämme ja täydennämme valikoimaamme jatkuvasti. Mikäli seurakunnallanne tai Teillä on tarvetta kirkollisille tarvikkeille ja erikoistuotteille, kannattaa pyytää meiltä erittäin kilpailukykyinen tarjous.

Tilaukset ja tarjouspyynnöt voitte tehdä myös sähköpostitse osoitteeseen tilaukset@kirkkotarvike.fi

Joensuussa sijaitsevassa myyntivarastossamme on myynnissä mm. ehtoollisleipiä, alkoholintonta ehtoollisviiniä, kirkko- ja muita kynttilöitä, ikoneja  ja paitoja sekä kirkollisia tekstiilejä varastotilanteesta riippuen. Muita tuotteita myymme pääsääntöisesti toimitusmyyntinä. Tuotteitamme voi saada nähtäväksi pyynnöstä. Tervetuloa käymään.

OHJE:

1. etsi tuotetta nimellä tai tuoteryhmällä
  2. klikkaa tuotteen kuvaa, saat sen suurempana
  3. laita suosikkisi ”toivelistaan”
  4. klikkaamalla ”tuoteryhmät” -valikkoa näet, mitä sen alta löytyy
  5. muista käydä ”kassa-sivulla”

Hinnat sisältävät alv:n. Hintoihin lisätään postitus- ja/tai rahtikulut.

On hyvä muistaa, että kaikissa tuotteissamme on tyytyväisyystakuu ja normaalin kuluttajasuojan mukainen palautusoikeus.

Alttarikynttilöillä on kannan sorvausmahdollisuus (0,15 €/kpl sis. alv.)