23.6.2016 tekijältä admin Ei käytössä

Kirkkotarvike missio

[vc_row][vc_column][vc_column_text] Joensuun Kirkkotarvike on perustettu  2000 luvun alkupuolella. Yhtiömme toiminta on laajentunut vuosien saatossa moneen eri suuntaan. Yksi niistä on kotimaisuuden vaaliminen. Pyrimme aina, siis aina, etsimään kotimaisia tuotteita. Olemme siinä asiassa melko hyvin onnistuneet.

Yksi kotimaisuuden lippulaivamme ovat kirkkokynttilät. Ne kaikki valmistetaan Suomessa. Steariinisekoiotus on kehitetty yhdessä asiakkaidemme  kanssa. Kynttilät ovat valumattomia ja savuttomia. Olemme myös lisänneet valikoimaamme koko ajan uusia kynttilämalleja,

Toinen missiomme on pitää tuotteet edullisina. Vältämme kalliita hintoja ja tyydymme vähään. Tämä on merkittävä etu  seurakunnille. Vaikka edustamamme tuotteet  merkitsevät  seurakuntien taloudenpidossa hyvin hyvin pientä, jopa marginaalista menoerää, haluamme olla sielläkin säästämässä tiukentuvia määrärahoja.

[/vc_column_text][vc_column_text]

Palveluväitteemme on: ei ole niin pientä tai suurta tapahtumaan, johon ette voisi  pyytää meiltä tarjousta. Tehkää se. Olipa tarpeesi yksi kynttilä tai kesäjuhlat 100.000 kannattaa aina  kysy meiltä tarjousta.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

Oma maahantuontia teemme mm. alkoholittomissa ehtoollisviineissä. Niiden kysyntä on kasvanut räjähdysmäisesti. Seurakuntie tilaisuuksissa on enemmän maahanmuuttajataustaisia, lapsia, nuoria, päideriippuvaisia, joille seurakuntien on hyvä tarjota alkoholiton vaihtoehto.

.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]